Hear no lie

Firkálmányaim

Legyen a címe mondjuk: Hála (vagy valami olyasmi)

2016. június 08. 15:22 - Ask no question

Köszönöm, hogy erőt adtál

Köszönöm, hogy vígasztaltál

Köszönöm, hogy segítettél és mindent az utamba vetettél

Köszönöm, hogy elviselhetővé varázsoltad a hétköznapokat

Köszönöm, hogy rosszindulat nélkül írhatom ezeket a szavakat

Köszönöm, hogy a szerencsémért mindent elkövetsz

S ezért más dolgokban, inkább megkövetsz

Köszönöm, hogy elfelejthettem

A szavát mindenki betartja

Köszönöm, hogy mostanában nem csalódtam

Köszönöm, hogy nem engeded úgy szeressek;

Őrült, értelmetlen, felelőtlen

Köszönöm, hogy ismét nem unom az életem

S észre sem vesz már, ki kedves nekem

Köszönöm, hogy néhány kívánságom teljesíted

Köszönöm, hogy képes vagyok elmondani mit érzek

S ha mégis nekikezdenék, végighallgatná az egészet

Köszönöm, hogy valami újat érzek

És nem tudom eldönteni melyik életemet éljem

 

Köszönöm, hogy a sorok közti szünet sok mindenre megtanított

Köszönöm, hogy ezért többet már nem bánkódok

Köszönöm, hogy visszatértem régi önmagamhoz

És beláttam ennek az egésznek most semmi értelme

Köszönöm, hogy nagyjából megtaláltam a lelki nyugalmam

És mostanában nem vádolom annyit saját magam

Szólj hozzá!
Címkék: Vers

A bejegyzés trackback címe:

https://hearnolie.blog.hu/api/trackback/id/tr118789996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása